فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

نازنین دخترم فاطمه

دختر قشنگم

1393/6/18 19:14
نویسنده : مامان و بابا
93 بازدید
اشتراک گذاری

عزيز دلم!

تو هر روز با كارهاي قشنگت و صحبت كردن با مزه ات بابا را  به وجد در مي آوري  Kaos licca smiley 077   از اين كه  وقتي

با

تمام خستگي از سر كار مي آيد و مي بيند تو يك كارجديد، كلمه جديد ياد گرفته اي خستگي اش را فراموش مي

كند، مي بوسدت Kaos licca smiley 039و فشارت مي دهد و از چشمان نافذت انرژي مي گيرد و باهم شروع به بازي كردن مي

 

كنيد

 

چقدر دنيايت قشنگ است؛ پاك و كودكانه، كاش دنياي ما هم رنگ و بوي دنياي كودكانه تو را داشت. عاشقانه

 

دوستت داریم...

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA
18 شهریور 93 20:07
لطفا این نظر رو بخونید ........................................... سلام من مهتا هستم و کارم طراحی وبلاگه شما میتونید با پرداخت کمترین هزینه ی ممکن صاحب قشنگترین وبلاگی که تابحال دیدید بشید اگر هم تابحال هیچ وبلاگی نداشتین یا وبلاگ جدیدی میخواید میتونم با کمی هزینه ی بیشتر هم براتون وبلاگ بسازم هم طراحی کنم برای اطلاعات بیشتر درباره ی ساخت و طراحی کم هزینه ی وبلاگ به این آدرس مراجعه کنید www.tarah-weblog.blogfa.com مطمئن باشید ضرر که نمیکنید هیچ ، خیلی هم سود میکنید قیمت طراحی وبلاگ شما : 15000 تومان قیمت ساخت و طراحی وبلاگ دلخواه تون : 20000 تومان تا الان رایگان طراحی میکردم . اگر بخواید تخفیف هم میدم برای سفارش با شماره ای که در ادرس زیر قرار دادم تماس بگیرید و یا sms بدید www.tarah-weblog.blogfa.com ツ طراحـی وبـلاگ ツ miss MAHTA تابحال برای هرکی وبلاگ درست کردم کاملا راضی بوده . مطمئن باشید فرصت خوبی دستتون اومده www.tarah-weblog.blogfa.com