فاطمهفاطمه، تا این لحظه: 11 سال و 3 ماه و 3 روز سن داره

نازنین دخترم فاطمه

روزهای سخت من و تو،پوشک گرفتن

1394/3/2 17:7
نویسنده : مامان و بابا
136 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم انگار از پوشک گرفتن تو سخت ترین کار دنیاست قبل از اینکه برای بار دوم شروع کنم به این کار هفته ها

 

با تو حرف زدمچشمک

 

شاید  در مقابل بزرگ شدن مقاومت میکنی...

 

هرچه هست هر دو خیلی خسته شدیم گریه

 

از هر شیوه ای استفاده کردم اما انگار نمیتونی بین جایزه و دستشویی  رابطه برقرار کنی

 

عزیز دلم هر بار به بهانه آلو و آدامس دستشویی میری اما وای از لحظاتی ک فراموش میکنی بگی....

 

اون لحظه  برای راضی کردنم میای منو تو بغل میگیری و می بوسی و ناز میکنی و به من یاد اوری میکنی که

 

مامان بوست کردم، نازت کردم

 

طاقت  اذیت شدنتو ندارم اما عسلم،نازنینم برای هموارتر سدن و بزرگتر شدن گاهی تحمل سختیها لازمه

 

دوستت دارم عزیزم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)